Preču atgriešana un maiņa
Preču atgriešana un maiņa
Pircējs vēlas atgriezt preci(-es) saskaņā ar Noteikumu 3.2. punktu, Pircējs to var izdarīt 14 (četrpadsmit) dienā, kad prece ir piegādāta Pircējam, par to informējot Pārdevēju pa e-pastu kontaktinformācijas sadaļā, norādot atgrieztās preces nosaukumu, pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Atgriežot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi:
- atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī (tas neattiecas uz nekvalitatīvu preču atgriešanu);
- precei jābūt nelietotai un pircēja nebojātai;
- precei jābūt labā stāvoklī (neskartas etiķetes, neskarta aizsargplēve u.c.) (tas neattiecas uz nekvalitatīvu preču atgriešanu);
- atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēma Pircējs;
- atgriežot preces, tām jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments.
- Pārdevējam ir arī tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs nav ievērojis augstāk minēto atgriešanas kārtību.
- Gadījumā, ja tiek atgriezta nepareiza un/vai nekvalitatīva prece, Pārdevējs apņemas pieņemt preci atpakaļ un nomainīt to vai līdzīgu preci.
- Gadījumā, ja Pārdevējam nav piemērotas aizvietošanas preces, Pircējam tiks atmaksāta samaksātā summa, neskaitot piegādes maksu.